Свіже дослідження, проведене на скульптурах, що зберігаються в Британському музеї, з використанням передових методів сканування, виявило переконливі свідчення використання яскравих фарб. Це свідчить про те, що розпис мармуру Парфенона був таким же тонким і майстерним, як і різьблення на скульптурах.
Дослідники виявили сліди різних візерунків, включно з людськими фігурами і пальмовим листям, розфарбованим з урахуванням текстури мармуру.
Вони застосували метод видимої люмінесценції, який дав змогу виявити крихітні сліди пігменту, включно з «єгипетським синім», штучним пігментом, який широко застосовували в античності. Ці сліди, невидимі неозброєним оком, яскраво світяться при скануванні.
Раніше передбачалося, що скульптури Парфенона були розфарбовані в приглушені тони, але це нове дослідження спростовує цю теорію. Дослідникам вдалося з’ясувати, що фарби були дуже яскравими.
Новий журнал NV вже можна замовити за цим посиланням. У номері: три ексклюзивні інтерв’ю із інтелектуальними зірками Тимоті Снайдером, Енн Епплбаум і Френсісом Фукуямою та одне — із британським експрем’єром Борисом Джонсоном, це чотири погляди на війну, світ, Україну та її майбутнє. Серед матеріалів також — розповідь про найзухваліші операцій ГУР, Топ-50 вітчизняних брендів і Топ-30 світових виробників зброї. Авторські колонки Ярослава Грицака, Стівена Пайфера і Світлани Ройз